2015年6月13日 星期六

{Baby} DIY.牛奶盒變身運泥車 | #20


呠呠呠,運泥車黎啦!




(Idea 來源:http://www.origamimommy.org/2009/07/recycled-milk-carton-truck-tutorial-.html)

我有儲牛奶盒的習慣,雖然它們比較佔地方,但牛奶盒的用途頗多,例如用來做花盤、勞作等,有時我會將全部牛奶盒拿出來讓 TareBaby 砌路軌、玩跨過磚頭等,都可以消磨一段時間。


這輛運泥車我負責結構部分,最難做是那四個可以轉動的車輪, TareBaby 就負責貼顏色紙做車身車窗和裝飾車斗 (裝飾左個車斗咁仲用唔用黎運泥呢?!)





 


若小朋友喜歡車車的話,這個勞作應該可以讓小朋友坐定定一段時間啊!

8 則留言:

  1. 整得好靚呀!個車碌仲要識得郁添喎,tareworker好勁呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都係上網學嫁咋, 之前曾經想整個有look既紙箱, 諗極都諗唔到點整, 試整又kick住左, 跟住就睇到網上既教學啦~

      刪除
  2. 你真係好勁呀,連運泥車都識整,仲要個碌係識轉

    回覆刪除
    回覆
    1. 我開頭都唔識嫁, 之後睇外國D blog 學, 佢地有晒steps, 都好易明~

      刪除

** 如果想收到電郵回覆,請按留言方框右下方的「通知我」。**

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...