2015年6月1日 星期一

{Baby} DIY.小小世界 之 [天空 x 彩虹] | #18


759 買了盒寬條麵,一盒有十多個,價錢大概十多元,而且用來裝寬條麵的紙盒還可以用來做勞作,真是一點都不浪費!


材料:紙盒紙皮棉花白紙 (成本是零)
工具:顏色筆白膠漿剪刀廣告彩畫筆


(Idea 來源:http://theimaginationtree.com/2015/04/my-little-pony-magical-small-world.html) 



今次是由老公和 TareBaby 一起做這個小小世界 [天空 x 彩虹],我準備好材料和工具就去煮晚餐,想不到製成品都不錯啊!


TareBaby 負責油藍天和彩虹,又畫了白雲和貼上棉花,媽媽煮好飯後幫忙用白膠漿修補一下就完成了! 

小小世界可以怎樣玩?看 TareBaby 放了什麼東東在上面就知道,原來動物園裡的動物都走到彩虹上面玩滑梯





6 則留言:

  1. 嘩,估唔到tarebaby爸爸咁有心機,整得好靚添呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀! 老公真係好有心機... 剪tarebaby畫O個D 特別形狀既雲雲~ hehehehehe!

      刪除
  2. 回覆
    1. 呢個製成品真係比我想像中靚, 可能天空隻藍色油得唔錯~

      刪除
  3. 回覆
    1. 做美勞真係可以見到小朋友既耐性, 有時見到tarebaby好認真做美勞個樣, 我覺得好可愛呢~

      刪除

** 如果想收到電郵回覆,請按留言方框右下方的「通知我」。**

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...