2016年11月21日 星期一

{Baby} DIY.掉好唔掉好之混色泥膠遇上熱飲膠管 | #26


TareBaby 有一大盒混了色的泥膠,雖然我們還會玩這盒近似啡色的泥膠,但它會隨時間而增長 (你懂的~),總得想個辦法如何好好利用它。揾下揾下,發現一堆熱飲膠管,應該是午餐買外賣之過。


泥膠遇上熱飲膠管,有得玩~首先將膠管剪成不同長度,搓搓泥膠,要砌幾何形狀,甚至小巴都沒有問題!


沒有熱飲膠管的話,可以換上牙籤,但最好剪掉尖尖的兩端會比較安全。












4 則留言:

  1. 呢個活動好喎,又發揮到創意又可廢物利用

    回覆刪除
    回覆
    1. 屋企實在有太多掉好唔掉好既野, 要諗方法用左佢地~

      刪除
  2. 幾好喎,我哋都有好多混色泥膠,可以試吓呢個玩意

    回覆刪除
    回覆
    1. 混色泥膠會越儲越多, 多個用法, 到時要掉都唔太傷心~

      刪除

** 如果想收到電郵回覆,請按留言方框右下方的「通知我」。**

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...