2016年11月28日 星期一

{Baby} 體驗.寄聖誕咭給聖誕老人 2016


是第三年寄聖誕咭給聖誕老人了!
[去年聖誕老人的回信]


第一年 TareBaby 還未懂得什麼是聖誕咭,第二年會期待聖誕老人的回信,第三年提我要做聖誕咭,到第四年可能會唔 so 我! 


有之前的經驗,已經知道哪些國家的聖誕老人會回信,順道在下面記下聖誕老人的郵寄地址,大家有興趣的話也可試試啊! 



Christkind

Kirchplatz 3

97267 Himmelstadt,

Germany

Weihnachtsmann

Nikolaus,

66351 St. Nikolaus,

Germany

Postamt Christkindl

Christkindlweg 6

A-4411 Christkindl

Austria

香港中環康樂廣場二號

香港郵政總部

聖誕老人

Santa Claus

1440 Drøbak

Norway

Santa Claus

North Pole H0H0H0

Canada

Père Noël

F-33500 Libourne

France

4 則留言:

  1. 乜原來會回信㗎?真係唔知添

    回覆刪除
    回覆
    1. 真係會回信嫁~ 我細個都唔知有呢D嫁, 都係睇BK 知道, 可以試試呢~ 你屋企附近就有郵局, 可以同妹豬, 妹豬妹去買郵票同寄信, 都係一個幾好既體驗~

      刪除
  2. 我今年本來都想寄,但搞吓搞吓無咗件事,你通常係幾時寄㗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我今年算遲, 11月尾, 外國截郵時間大多數O係12月頭, 所以有D 仲趕到嫁~

      刪除

** 如果想收到電郵回覆,請按留言方框右下方的「通知我」。**

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...