2016年6月1日 星期三

{Baby} 媽媽.我的植物天地


四五月發文實在少得可憐,因為四月病了半個月,五月坐巴士時又常頭暈,近來借自己書多過故事書


關咩事呢?因為我一日搭四轉巴士,把握時間會坐車寫 blog,呢篇都係,但有時架巴士好海盜船下,坐坐下直頭覺得頭暈,所以唔敢寫 blog…


輕輕鬆鬆同大家分享下我家植物小天地。


約一個月前 TareBaby 學校教到有關大自然的東西,要小朋友帶水果種子回校。既然準備了蘋果和西瓜種子,於是便順手將部份種子埋在那盤大蘆薈處 (前文:{Baby} 媽媽.以後唔好叫我植物殺手!),數天後又埋了辣椒和柑的種子。


老公:「可以這樣一起種的嗎?」


我:「不知道啊,如果有種子發芽長葉便換盤吧!」 


如是者,我又另外浸了龍眼和彩椒的種子,開始濫種!(網上資料:吸飽水再入泥會較容易發芽) 其實呢,種龍眼是不會長龍眼的,主要是長葉子作觀賞。而種彩椒就真的會開花結果,現在我家常備彩椒做茶點,如果自己種到的話便很好了。


Tareworker 的認真 mode 又來了,除了上網找資料,又好好彩讓我在圖書館碰到一本關於在家種植蔬果的書,有栽種要訣又有實物圖片,真係睇書都睇到笑。 

經過個多月的時間,雖然還未有收成,但看見種子在發芽長葉,感覺就是很高興。


我家現在有


蘆薈:很容易生長,要不斷換盤讓它開枝散葉,大家想要的話隨時找我 


莧菜:每次收成大約有一兩啖,明顯在新屋長得較好,要摘了已長高的莧菜,餘下的才夠位繼續生長(而家等緊個盤用黎種彩椒~)






龍眼:生長得比較慢,暫時有三棵長出了葉子,距離觀賞階段還很遠




彩椒:最初浸了許多種子,大部份都能夠發芽。若果成功,一盤四棵應該太迫,但現在又不夠位每棵一盤,再看看吧!





柑:出奇地長得不錯,應該最有機會長到成形,至於能否開花結果,可能還要看一個月後的情況。




不知名幼苗:應該不是蘋果、西瓜和柑的幼苗,莫非是辣椒?但下種子的地方又不像是現在長苗的位置,迷!





6 則留言:

  1. Tareworker好勁呀,整左個窗台農莊,規模唔細喎,最勁真係有收成!我老公前排都拎啲士多啤梨苗返黎種,又話邊洗去士多啤梨園去摘,點知種好耐都係得葉,唯一一粒士多啤梨bb都榭埋囉 XD

    回覆刪除
    回覆
    1. 我只係種D簡單門打理既植物, 同埋唔會野好多蚊之既品種.

      之前用D 膠盒做盤, 而家巧認真, 淘左16個花盤返黎慢慢搞~ 如果D彩椒種到開始有收成, 送盤比你呀!

      刪除
  2. 你好叻呀。。我係植物殺手唔敢掂

    回覆刪除
    回覆
    1. 我唔係叻, 亂黎就真, 不過見住D植物長高真係幾開心下~

      刪除
  3. 屋企有位種植物真係好~ 我屋企唔夠光, 我只能買部迷你水耕機返黎玩下水耕...

    回覆刪除
    回覆
    1. 我之前屋企冇太陽曬入屋, 所以D植物種得唔太好.

      而家有太陽入屋, 即係試種唔同既野~

      刪除

** 如果想收到電郵回覆,請按留言方框右下方的「通知我」。**

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...