2015年7月22日 星期三

{Baby} DIY.小小世界 之 [鐵路 x 月台 x 隧道] | #21


這個小鐵路是誤打誤撞做出來的,我起初是打算用零食盒做小屋,怎料 TareBaby 拿著剪刀便手起刀落地剪紙條,於是便用紙條來砌路軌,我之後再做個月台和隧道讓 TareBaby玩過山洞。


材料一眼睇晒:零食盒卡紙
用具:剪刀白膠漿


[TareBaby 左手拿著玩具火車,右手拿著小新公仔]



[題外話:圖中的玩具火車很弱雞,車卡的釦很容易折斷,好彩的話仲有兩卡連住行,唔好彩斷左入電o個卡既釦,就得番一卡孤零零咁自己行] 





6 則留言:

  1. 呢個好啱我屋企個車迷呀﹗你真係好好心機,成日同tarebaby有呢D親子創作

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都係廢物利用, 成日儲埋好多野, 要揾機會KO 佢地.

      同埋呢D 勞作做完, 玩完, 放陣唔再玩就可以掉, 有時仲可以全部回收, 唔肉痛, 又環保~

      刪除
  2. 回覆
    1. 你都係一位有心機既媽媽, 都係同blog友們開心分享下~

      刪除
  3. 呢個DIY好正, 你真係好有心機呀, 我成日都想用紙皮整玩具, 但都係得個諗字, 諗到咁上下個紙盒都去了垃圾桶了.......

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都會收收埋埋好多卡紙, 又諗下可以做D咩, 不過有時真係諗諗下冇左件事, 成堆卡紙回收左佢...

      刪除

** 如果想收到電郵回覆,請按留言方框右下方的「通知我」。**

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...