2015年5月26日 星期二

{Baby} 書單.《Lulu》系列 | #3


自己購買的:《Lulu》系列圖書


Lulu’s Clothes》、《Lulu’s Shoes》、《Lulu’s Christmas》、《Lulu Loves Nursery》、《Lulu’s Loo》、《Lulu’s Lunch
 


這套 Lulu 圖書是我經代購買回來的,由於缺貨,還欠一本才齊全套,連運費大約平均港幣一百元左右一本圖書,我覺得是有點貴的,但實在很喜歡,所以就買了 (有時買圖書並不是因為 TareBaby 喜歡,而是我喜歡!) 

Lulu系列圖書全是描述很生活化的事情,例如 Lulu 要上幼兒園吃東西穿衣服學習上廁所等等,當中有的是機關書,也有觸摸書,所以大人小朋友都會看得很高興。

 

我特別喜歡Lulu Loves NurseryLulu’s Loo,去年 TareBaby 準備上幼兒園,我都有和她一起看Lulu Loves Nursery,讓她知道上學是什麼回事。Lulu’s Loo就是學習自己如廁的故事,內容正正是我們會遇到的事情,很有共鳴。


TareBaby 快三歲,現在的年紀開始喜歡聽故事書,所以這套Lulu》系列圖書將會成為我的珍藏,因為媽媽我實在太喜歡了!



8 則留言:

  1. 好同意....我買童書...都係因為我鍾意... 多過個仔鍾意... XD
    呢套我都好鍾意呀...等我又搵吓先!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我諗個個阿媽都係咁~ hehe!

      刪除
    2. 介紹你去www.bookdepository.com買書。好多童書都好平,仲要免運費。
      我平價入左幾本LULU系列呀!

      刪除
  2. 唔好話買書,單係借書都多數係媽媽鐘意,先會有興趣同小朋友講

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀, 都要我地鍾意本故事書, 先有心機同tarebaby講~

      刪除
  3. 我呢期同妹豬睇ort,但我發現我睇得重開心過佢XD
    你呢套書好似好正,等我又搵吓先

    回覆刪除
    回覆
    1. ORT 我都成日聽其他媽媽講, 不過我就未買, 諗住而家主力借下中文圖書先~

      刪除

** 如果想收到電郵回覆,請按留言方框右下方的「通知我」。**

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...