2015年3月1日 星期日

{Baby} 書單.《大象菲菲的水塘》、《卡卡森林的交換市集》| #2


努力 blog再來童書分享


從圖書館借來的大象菲菲的水塘卡卡森林的交換市集



兩本書都是小富翁理財計劃系列圖書我沒有打算現在就教導 TareBaby 理財概念因為她年紀還小同系列的其他圖書對於 TareBaby 來說我覺得有點深 (記得有本是關於信用咭另外一本的書名是爸爸的薪水) 所以沒有借來看





推介這兩本書是因為它們的故事圍繞著森林的動物圖畫顏色豐富比較合小朋友的胃口而且內容有交換分享的概念上過 playgroup 或幼兒園的小朋友聽完應該會明白


3 則留言:

  1. tarebaby 會專心聽你講故事嗎?
    柑B , 1分鐘就沒耐性了~

    回覆刪除
    回覆
    1. 肚B都係對一啲啲圖書先有興趣,不過佢會係咁揭唔係專心聽我講架,但老師又話佢響學校會坐定定聽故事喎 =.=

      刪除
    2. tarebaby 會坐定定聽故事的, 不過有時會手多多揭去第二頁, 亦都會問下問題咁~

      佢聽得多我講, 有時會自己講, 我見佢係睇圖跟住講, 都記到D 內容既 (即係我講過既內容), 佢講得好好笑嫁~

      而家我有時懶, 叫tarebaby講一個故事, daddy講一個故事, 自己又講一個故事, 咁就瞓覺啦!

      刪除

** 如果想收到電郵回覆,請按留言方框右下方的「通知我」。**

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...