2015年2月23日 星期一

{Baby} DIY.過期聖誕樹 | #13


[當大家已經用利是封做小手工時,我還在 blog 去年聖誕節和 TareBaby 一起做的勞作,所以聖誕樹都過期了。。。]


聖誕樹可以是立體,也可以是平面的~


立體聖誕樹的材料除了縐紙外,其他全都是宣傳紙品和包裝紙,還有用了廁紙筒做樹幹。TareBaby 搓搓縐紙,貼貼包裝紙,很快便完成了一棵獨一無二的聖誕樹擺設。我們做了兩棵,其中一棵給 Daddy 拿回公司做裝飾。




另一棵平面聖誕樹主要是用貼紙來裝飾,用咭紙剪了樹的形狀,再畫幾條斜線,最後就交給 TareBaby 貼上貼紙扮掛燈裝飾 (貼紙是去佐敦谷野餐時小檬送給 TareBaby ),可以訓練小手肌肉,又可以用來 kill time,因為要完成整棵聖誕樹都要花點時間的!




8 則留言:

  1. Tareworker做左FTM反而忙好多呢!
    你就好啦聖誕做啲正經勞作,肚B學校係配合教學主題,聖誕走黎整頸巾(要用環保物料),等我仲睇fb見好多分享教整靚聖誕樹又冇得整~

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都覺得忙左, 可能又要做家務 (舊時好少做...), 又想同tarebaby多D時間玩同相處, 所以當tarebaby休息時我就會把握機會做自己野, 所以成日都好忙, 冇咩時間坐係部電腦面前寫下野~

      肚B 學校要求一D都唔馬虎呀, 我都記得開學冇耐已經要做環保掛飾, 做媽媽既手工真係多~

      刪除
  2. 呢個idea好好呀﹗真係好like你D創意﹗

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都係睇外國既homeschooling mama既 newsletter 揾靈感同tarebaby 係屋企做手工, 陪佢做勞作總好過dry 睇電視既, 雖然我有時都會同佢一齊睇電視睇碟~hehe!

      刪除
    2. 有無D網址可以推介下? 柑B 學校家長功課超多XD

      刪除
    3. 如果做手工係google search d 字眼會快D揾到 idea 嫁!

      網頁可以睇下以下兩個, 我覺得幾好的:
      http://handsonaswegrow.com/
      http://theimaginationtree.com/

      刪除
  3. 勁呀~真係好靚呀!! 點解我唔可以好似你咁有天份嘅呢?!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都係睇外國既homeschooling mama既 newsletter 揾靈感同tarebaby 係屋企做手工, 同埋上google search d 字眼, 因為有時D 手工都好深下, 要揾D 簡單既比tarebaby 玩, 我都冇咩天份嫁~

      我發覺其實整得好唔好都冇咩所謂, 最緊要係想整既屋企有材料, 同埋吸引到tarebaby一齊玩就真~

      刪除

** 如果想收到電郵回覆,請按留言方框右下方的「通知我」。**

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...