2015年2月17日 星期二

{Baby} 書單.《小熊戎戎》系列 | #1


去年我曾介紹過幾本從圖書館借來的圖書 (按此回顧),經過了一段在圖書館尋寶借書的日子,想在這裡和大家分享一些我覺得不錯的故事書。


從圖書館借來的:小熊戎戎系列圖書


《小戎戎大戎戎》《戎戎尋找大朋友》小熊戎戎 我好怕 我不怕《戎戎長大了》




最初完全是受小熊戎戎 我好怕 我不怕》的可愛圖畫吸引而借回家,看過故事內容後,知道全套共有四本,之後便每次去圖書館都踫踫運氣,最終都集郵成功!






故事書的主角是小熊戎戎,每個故事都圍繞著一個重心,有自信、關懷等,內容簡單但具有意義,圖畫超級可愛,色彩豐富。


TareBaby 現在會自己說故事,小熊戎戎系列很適合她這個年紀聆聽和看圖畫,推薦給大家! 




4 則留言:

  1. 我今年都set咗個目標畀自己,就係多D帶燒腩仔去圖書館睇圖書,宜家集中火力借繪本,我最鐘意D內容有得玩嘅書

    回覆刪除
    回覆
    1. 我平時湊tarebaby返放學都可以行埋去圖書館, 所以每個月總會去一兩次.

      我最鍾意就係放學去行下, 因為食飯時間冇咩人, 而家就唔太敢去啦, 始終流感勁, 驚tarebaby易中招~

      刪除
    2. 唉,我都帶過肚B一次去圖書館,佢都未識坐定定睇書,好似去西園咁依度睇下果度坐下,仲要跑黎跑去,搞到我唔敢再帶佢去啦~
      燒腩仔同tarebaby真係乖呢

      刪除
    3. 我地有好多時都係放學後即興去圖書館坐下, 睇下書, 所以如果就腳就方便好多.

      肚B去多幾次圖書館就會識得自己揾圖書 同埋坐低睇下書, 聽媽媽講下故事嫁啦~

      刪除

** 如果想收到電郵回覆,請按留言方框右下方的「通知我」。**

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...