2014年7月2日 星期三

{Baby} 體驗.巧虎 (香港版)

TareBaby 在家除了叫媽媽叫到我暈之外,另一個她最常叫到的名字就是老虎,亦即是巧虎

早幾個月我訂了巧虎幼幼版,由於是從中間日子開始訂,所以一次過收到之前月份的巧虎,包裹份量很強勁啊!


[一次過收到 7 期巧虎]






其實幼幼版是給 Pre-Nursery 的小朋友的,但我擔心到 TareBaby 完成 Pre-Nursery我還未拆開所有巧虎,所以最後決定訂幼幼版再慢慢和 TareBaby 一起看和玩。

巧虎簡介:
一期內容有老虎書書、DVDParenting Guide,有時還有玩具和額外的貼紙書,TareBaby 看和玩巧虎絕對是從遊戲中學習,我覺得她甚至有點迷上了老虎!


[TareBaby 在看巧虎 DVD]




我們已開了去年九月至今年二月的巧虎,每期都會重覆看 n 次,所以有些貼紙已變得縐縐的。


[九月至十一月老虎書書]



[十一月老虎書書、貼紙和圖卡收藏袋]



[一月 DVD]




當初訂購巧虎是因為覺得有助讓TareBaby 認識自理和自己學習如何教導小朋友建立良好習慣,經過數個月的實踐,相信當初購買巧虎的決定是正確。

巧虎對於 TareBaby 來說是個學習榜樣,Daddy Mama 如果能夠和小朋友一起看和玩巧虎,相信小朋友會對內容更深刻。

舉例如生病要吃藥、早晚刷牙、東西要放涼吃、入屋叫人,TareBaby 已慢慢培養了這些習慣,當然Tareworker也會從中學習教導技巧。


[十一月老虎書書部份內頁,Daddy Mama 有少許準備工夫,例如預先貼好雙面膠紙、沿虛紙撕好內頁。老虎書書有點像坊間買的工具書,可以讀、可以玩,也有能夠重覆使用的貼紙可貼]








幼幼版之後是快樂版,我想還可以觀察一下是九月續訂還是再等下一年才訂,因為現在 Tarebaby 是偷了半步看幼幼版的,我又沒有追進度的意思,所以還是順其自然吧!

幼幼版每期內容:






9 則留言:

  1. 香港好似只得寶寶同幼幼版咋

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀, 我都係買香港幼幼版.

      我揾資料時, 見到台灣版有 寶寶啟蒙號、寶寶版、幼幼版、快樂版、成長版和學習版。
      http://www.benesse.com.tw/kids/

      刪除
  2. 咦!!係邊到訂呀!!有興趣喎呢個!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 你可以 email 去 Information Parenting Times 度查詢呀~

      刪除
  3. 好精美! 可惜我女細個時未有, 我地果時睇日版咋

    回覆刪除
    回覆
    1. 聽聞日版好唔錯嫁播, 不過我唔識日文, 又唔知點將D 內客變番廣東話, 所以買左香港版.

      刪除
  4. hello,我行過睇到你訂巧虎。我考慮緊訂,想問下係咪真係教到BB 野? 因為我地住美國,我想BB 學粵語。thanks

    回覆刪除
    回覆
    1. 我覺得tarebaby真係學到野的, 而且巧虎教野有技巧, 唔係得個講字.

      至於學廣東話, 我唔太肯定成效, 因為唔知你家庭入面有幾多係講廣東話, 不過我估同我地既小朋友睇pegga pig一樣, 唔多唔少都會明既, 但因為有公仔有動作, 不過由聽覺理解幾多, 又識講番幾多出黎, 我就真係答唔到你啦.

      刪除
  5. 我有興趣購買二手香港版巧虎~ 如果你願意出售你的,請讓我知道~ thank you :)

    回覆刪除

** 如果想收到電郵回覆,請按留言方框右下方的「通知我」。**

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...