2010年9月9日 星期四

*29/8/10* Save the date email

Save the date 這東西我很早就想做,看其他人都是在結婚前半年或更早的日子 send 給親戚朋友的,而我在婚前 3 個月還未有概念應該做什麼樣子的 Save the date 卡!

8 月中時我曾起了一個草稿,其後有想過更改整個構思,不過到月底時實在不夠時間從頭做過,所以我和男朋友就直接在那個草稿上修改,目標是在 8 月底向各目標賓客發出 Save the date email


我不打算用有我和男朋友樣子的 pre-wedding 照片,說不出原因,總之就是不太想,連自己都覺得有點奇怪。Save the date 最好只有圖畫沒有文字,或是只有文字沒有圖畫。如果設計得到,不要出現Save the date」這三個字。

我和男朋友終於都在 8 月最後一個星期日完成了一個圖像,第二天午飯時間我便開始 send email 了。

*********************************

收到 email,開出來的樣子會是















(正式的 email 會有下款,即我或男朋友的名字)


再按大圖片的話


 










這個 Save the date email 都算有我原本想要的感覺,就是不太似 Save the date





3 則留言:

  1. wow..so nice!!很CYBER FEEL呀!
    [Tareworker回覆09/11/2010 16:47:00]Thank you!

    回覆刪除
  2. wa! 你個save the date email 都好特別喎!! 好似fashion 版
    [Tareworker回覆10/16/2010 00:37:00]多謝你呀~ 我諗住唔 send "硬野", 又唔想用自己個樣, 所以咪用字寫, 跟住又諗下, 影相都ok wor. 不過有朋友/同事睇唔到個日子, 有d就睇到 ... hahaha

    回覆刪除
  3. 咁個 bar code又係出過個日期. 可唔可以加大個日期喺中間呀??
    [Tareworker回覆10/16/2010 23:31:00]我原意係想我同bf 個名, 同埋個日期都細粒d, 唔太似save the date card~ 如果冇開張圖出黎睇真係會睇唔到, 不過開左就會睇到嫁啦~ 都叫做合我自己既心意啦, 我搞呢d花晨都係dum 自己開心姐, 哈哈~

    回覆刪除

** 如果想收到電郵回覆,請按留言方框右下方的「通知我」。**

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...