2017年6月15日 星期四

{Baby} DIY.廁紙筒手工什錦 | #30

[我又消失了三個月,我還想繼續寫的,要努力一點啊!]


廁紙筒是我們最常用的手工材料,因為供應充足 (),可以做簡單的勞作,也可以做比較複雜的東西。


下面有柏靈頓 Paddington蘋果樹橙樹蝴蝶,大家看得懂嗎?






Paddington 是看 YouTube 學做的,因為我們之前去倫敦會在 Paddington Station 地鐵算是讓 TareBaby 對倫敦行多一點印吧!


蘋果樹、橙樹是跟I can make that!:fantastic crafts for kids!》手工書學做的,書中還介了許多簡單有趣的手工和遊戲。



[手工書部份內頁]









蝴蝶是 TareBaby 教我和老公做的,她在課室看到下午班做的蝴勞作,放學後我便在家一起做。這是第二個 TareBaby 教我們做的手工,第一個是用摺紙做屋,再把屋貼到白紙上然後畫上喜歡的人物傢俱和屋外風景等。


順帶一提原來用小手工來佈置家居是很有趣的,怎麼我之前沒發現的呢? 




2 則留言:

  1. 你哋真係好有心機整得好靚呀,我反而成日為咗唔知邊到變D位出來放燒腩仔D手工而苦惱

    回覆刪除
    回覆
    1. 我好狠心嫁, 擺得耐多塵就會掉左D手工, 因為真係廢事清潔, 所以都盡量唔會用D好靚既材料整手工.

      其實搬左之後都整少左好多手工, 可能放野既地方唔同左, 又冇好好咁執過D擺位, D野唔就手就少左原動力去整啦~

      刪除

** 如果想收到電郵回覆,請按留言方框右下方的「通知我」。**

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...