2016年10月24日 星期一

{Baby} 滿足.親子倫敦旅遊分享。搭長途機的選擇


這是我第二次和 TareBaby 獨自乘坐飛機,上一次是六月去台北,不過兩者機程相距甚遠,是一個半小時和近十三小時的比較。



我首先考慮的是航班時間,有凌晨機和中午機可選。凌晨機出發到達倫敦時是早上六時多,即是到埗後即可開始行程,是省時之選,但這亦代表在機上要睡得好才會夠精神玩足一天,否則就是惡夢,大家會明白的。


我不肯定 TareBaby 能否在機上至少睡到八小時,而且凌晨機意味著我會忙足一天後再睡眼惺忪的上飛機,可能 TareBaby 未睡我已累倒,再加上我也未必可以在機上好好睡覺,我真的不想行程一開始便爛咀啊! 

凌晨機還有一個令我卻步的原因,就是航班通常很 full,因為大家都想把握時間玩到盡。老公早幾天凌晨出發的航班就是全院滿座,滿座即是要坐著睡覺,大人可以但小朋友未必能夠熟睡。

所以我最後選擇了中午起飛,到達倫敦是傍晚六時左右的航班。做 online check-in 時已知飛機不到半滿,鄰座沒有乘客,TareBaby 可以趟著午睡。 

由於乘客少,飛機準時起飛又早了到達。在航班上空姐會走來問兒童餐是否合小朋友胃口,之後又送了小禮物給 TareBaby,就連派雪糕都會先問我小朋友能否吃才遞上,免小朋友失望。這些都令我有點意外,因為之前在同一公司的其他航班上從沒試過。


TareBaby 在機上睡了四小時,媽媽目標達成!因為去到酒店已是香港時間凌晨一時多,若午睡時間短,TareBaby 應該撐不住要我抱了。如果拖著大行李再抱著 TareBaby ,我應該爬不到倫敦地鐵的樓梯!


回程有老公同行,心理壓力少許多。媽媽照舊讓 TareBaby 趟著睡,佔了媽媽不少位置,雖然我睡得不多,但至少 TareBaby 能夠睡到飛機降落 (她當然是玩一輪才睡啦!)


另外,由於我和 TareBaby 在飛前早幾天都有鼻敏感,所以我有和她練習耳朵痛時要做的動作。起飛時我們都有吃口香糖,以增加口水分泌。飛行途中我們的耳朵都有塞,但都能夠處理到。


至於帶上機的物品則是有史以來最多的,除了衣物,還有貼紙簿、填色冊、找不同書、砌圖、故事書、遊戲棋、顏色筆等等,簡直是應有盡有。最厲害的,是去倫敦時竟然能夠在機上玩到每種物品。


突然想起在去程機起飛後約一小時,TareBaby 問我是否已到達倫敦,我笑了,因為 TareBaby 說她想快點到達倫敦玩,又會見到 Daddy,原來小朋友心急時是很可愛的!



6 則留言:

  1. Tareworker你好堅呀,單拖去倫敦,一程機我都會擔心呢,除左瞓覺仲有耳仔痛問題(果時我搭長途機真係keep住耳痛)
    畀我湊住小朋友都會揀中午機,要就番佢地個節奏唔係受果個又係媽咪 XD

    回覆刪除
    回覆
    1. 我6月去台北因為本身氣管發炎, 所以後半程機真係keep住耳痛, 所以今次有O係屋企同tarebaby練習定點開番對耳仔, 好彩O係機上冇咩事姐, 如果唔係, 係我喊機會大D~

      我自己有過幾次一個人搭飛機既經驗, 又試過自己坐長途機, 可能係咁, 冇咁擔心, 而我地都係6月去完台北, 我覺得tarebaby搭飛機都OK, 先決定10月去倫敦的~ 雖然係要準備多D, 但都係一個不錯既經驗~

      刪除
  2. 好犀利, 可以單拖上飛機, 勁!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 有6月單拖去台北既經驗, 今次真係冇咁擔心, 所以呢, 凡事總有第一次~
      而且tarebaby 搭飛機都OK的, 我係驚佢會耳仔痛多D.

      刪除
  3. 你真係好堅,可以單拖帶住tarebaby坐長途機,勇氣可加呀﹗

    回覆刪除
    回覆
    1. 心口有個"勇"字真係會冇擔心咁多嫁~ wahahahahahahhaha!

      刪除

** 如果想收到電郵回覆,請按留言方框右下方的「通知我」。**

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...