2015年12月5日 星期六

{Baby} 新奇.一家三口玩轉香港室內沙灘 Sand House


感謝 Sand House 邀請 TareBaby 去香首個室內沙試玩,讓我們一家三口都玩得很盡興之前去的 playhouse 我們都是陪著 TareBaby 玩,但今次我和老公都玩埋一份!


相比起去沙灘玩沙,雖然這兒沒有海水和風景,但沙裡沒有垃圾、石頭和貝殼,我們都放心讓 TareBaby 自己玩。由於沙是乾的,所以清潔時很方便,拍幾拍便可以。而且場內已有沙灘玩具,又有小型滑梯和拱橋,還有充氣彈床和籃球等遊戲,絕對可以滿足小朋友不同的願望!


是次試玩除了有 TareBaby,還有肚 b、燒腩仔、Little K 和一仔,基本上大家都是一去到就自動埋位玩,可見小朋友是多麼喜歡玩沙。


**特別鳴謝肚 b 媽和艾菲的靚相**



室內沙灘有什麼東西玩?首先是一排可以彈或搖的公仔,在沙灘上玩感覺真不同,點解我知道?因為我有玩所以知道囉!



場內面積不少,放了三個氣遊戲 (籃球架鱷魚滑梯和射箭),中間還有足夠地方給小朋友玩沙






[我和 TareBaby 在鱷魚肚中玩射籃]


[射籃]


[TareBaby 係咪好似走籃?]


行入少許就可以玩小型滑梯和拱橋,原來拱橋都頗受小朋友歡迎的。



地上放有三箱滿滿的沙灘玩具和大積木,當中最吸引人是運泥車,因為可以用來運沙!我老公都玩積木,有相為證。





家長來到不想坐在沙地,這兒有椅子可隨便取用,非常細心。


之後職員收起鱷魚滑梯讓我們多點地方玩踢足球和泡泡足球,原來穿上泡泡後是看不到外面的,有請肚 b 爸爸和 Little k 爸爸示範 (拍掌)





TareBaby 都有穿上小朋友 size 的泡泡,原來要揹著 + 拿起泡泡走路絕不容易啊,因為泡泡是很重的,而且從裡面是看不到出面的。


如果想在 Sand House party,這兒有兩間派對房間,環境不錯的,其中一間還有比較少見的吊椅。



家長們最常提到的問題就是玩沙後的清潔,Sand House 內免冷熱水淋浴設施,如有需要更可向職員索取毛巾。我和 TareBaby 玩沙後沒有沖身,因為拍幾拍就除去身上所有沙,之後洗洗手就可以了,而職員也細心地提供了小毛巾給我們使用,讚!


離開時我們有取到 Sand House 的宣傳單張,有不同的 party package,星期一至五更有小童優惠,有興趣的話可以到 Sand House 網站看看,內有詳細資料。
 

Sand House
地址:觀塘開源道77號業發工業大廈一期6D (觀塘地鐵站B3出口步行1分鐘 / 大廈設有時租停車埸)
電話:5593 9711
網站:http://www.sandhousehk.com

9 則留言:

  1. tarebaby第一個試穿個泡泡,姨姨要畀個叻佢呀﹗

    回覆刪除
    回覆
    1. 肚B都係咁先會穿個泡泡,平時肯定我地一講就「Er」住走人 XD

      刪除
    2. TareBaby 係屬於唔知屎類型, 所以咩都冇有怕, 玩左先~

      刪除
  2. 果日玩得好開心呀,估唔到小朋友係咁鐘意玩沙,好彩有大家響度,肚B見到tarebaby玩大波波先敢玩,最可惜都係唔敢玩充氣彈床 ^^"
    期待下次再一齊玩呀~

    回覆刪除
    回覆
    1. tarebaby之前都唔太like彈床, 唔知幾時開始鍾意左喎, 我諗下次多D人一齊玩彈床, 肚B就會一齊玩嫁啦~

      刪除
  3. 你d相好靚好sharp呀!
    原來果個叫'拱橋'●v●

    回覆刪除
    回覆
    1. D靚相係出自cathy 同ivy 手, 我邊有咁勁呀~

      刪除
  4. 你d相好靚好sharp呀!
    原來果個叫'拱橋'●v●

    回覆刪除
    回覆
    1. 拱橋=> 我估係咁叫掛, hehehehehehe~ 呢個名易明D~

      刪除

** 如果想收到電郵回覆,請按留言方框右下方的「通知我」。**

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...