2015年1月19日 星期一

*19/1/15* 《地獄廚神》出沒。注意


[2014 年最後一季我只寫了 11 篇,簡直是新低點,不是太忙,而是沒有心機時間去寫,事關 TareBaby 10 月開始受濕疹困擾,這個月的情況比之前更差。2015 年的第一篇,就先寫些趣味的事情吧!]


TareBaby 的午睡時間是我的自由時間,除了做家務上網看書發夢,有時閒情到,我還會做茶點給 TareBaby 


不過我的廚藝天份並不高,所以製成品很多時都會益了廚房的大口仔


何謂地獄廚神?就是屢敗屢試,錯完可以再錯,完成的點心會連自己都懷疑是不是可以吃!


下面是其中一些失敗的例子,其實我是向難度挑戰?還是真的天份太低?


豬仔包

死因:發酵不夠,麵包太硬,我忘記熱水會變冷,發酵時沒有更換熱水。自豬仔包後我再沒有挑戰手揉包,還是乖乖做磅包算了。



朱古力蛋糕仔

原來用矽膠模還是要塗油的!

死因:入口一陣油味,應該是懶惰不開機手打牛油出事。



蕃薯餅乾

死因:硬到咬唔開,應該是材料份量和焗的時間都出問題。我只是剛焗起時吃了數片,其餘全益了大口仔。我用了三個多小時做餅乾,再有下次的話份量要減半再減半,減少浪費!








6 則留言:

  1. Tareworker變身TareFTM之後好似忙左,好耐冇見你出post啦,原來係Tarebaby濕疹,又會無端端咁o既?宜家好啲未呀?

    回覆刪除
    回覆
    1. tarebaby係上年10月左右突然有濕疹嫁... 宜家時好時壞, 仲要係壞多... 有時見到佢損晒, 真係好肉赤...

      刪除
  2. 哈哈,我覺得整野食真係唔可以懶,skip steps!初初可以搵啲簡單啲嘅食譜,增加成功感!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我就係成日唔覺唔覺改左少少材料, 咁就出事啦...

      刪除
  3. 啲餅睇落好正咁喎!
    失敗乃成功之母,失敗過之後成功,會有更大滿足或感呢!

    回覆刪除
    回覆
    1. D餅真係得個樣, 入口係硬到咬唔到... 我會努力嫁啦~

      刪除

** 如果想收到電郵回覆,請按留言方框右下方的「通知我」。**

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...