2013年9月2日 星期一

*2/9/13* 正式開始搬家行動


Tareworker 在若干年前開了 Blogspot,但就一直都沒有在那邊寫 blog (我連為何會開 Blogspot 都忘記了)

既然不想搬去與 Y! Blog 有關聯的 Tumblr,暫時又想不到其他更好的寫 blog 平台,倒不如現在就 backup Y! Blog 和展開動物大遷徙行動,目的地是。。。


http://tareworker.blogspot.hk/






說到動物大遷徙,其實我一向是用 word 寫文章,然後才 copy and paste Y! Blog即是說我一直都有 backup 文字,但要搬照片就有點煩惱,因為我可能已刪除了某些照片,要搬到新 blog 的話就要先在 Y! Blog download 一堆檔案,然而才 upload Blogspot,工程應該會很浩大啊!









11 則留言:

  1. 回覆
    1. HIHI, 我搞左一輪先出到呢個留言呀... 我選左永不管理留言, 唔知會有咩後果呢?!

      刪除
    2. 我都係選擇永不管理留言.... 方便D... 最多咪收到D古怪SALES信息囉.... >.<

      刪除
    3. 係呀, 如果唔係選呢個, 就要個個CLICK 黎再選發佈, 麻煩D 啦!

      刪除
  2. blogspot 好似好覆雜咁...

    回覆刪除
    回覆
    1. 可能未用慣, 不過我真係唔太熟悉個版面... 又唔可以O係人地個BLOG 度直接返自己度...

      刪除
  3. 唔知點解有時留言要打驗証碼嘅呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. GEN,你可以inactive個驗証碼的。在DASHBOARD,留言個到做番SETTING就可以了。
      要驗証碼真係好煩。

      刪除
    2. 我SET 左永不管理留言, 咁係咪即係唔洗驗證碼呢?!

      刪除
    3. 不是呀... 永不管理留言不等於唔洗驗証的。在設定>文章和留言>顯示字詞驗證 中選「否」就OKAY了。

      你可以參考我呢張CAP圖:http://i1283.photobucket.com/albums/a557/tastejplife/JPBlog/Blogspot/CommentChecker_zpsae6759a7.jpg

      刪除
    4. 明晒! 我應該改左啦~ THX!

      刪除

** 如果想收到電郵回覆,請按留言方框右下方的「通知我」。**

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...