2013年8月6日 星期二

{Baby} 試用.地之鹽 “媽媽的愛” 嬰兒洗滌護理用品

近來很幸運,因為我又在 MyBB.com 網頁抽中試用新產品,而且也是實用的東西,它是日本品牌地之鹽 媽媽的愛嬰兒洗滌護理用品,試用產品有沐浴泡沫嬰兒洗衣粉和嬰兒護膚膏,雖然是嬰兒產品,但其實也適合小孩和成人使用

地之鹽的嬰兒產品都是屬於無添加的,沒有任何合成活性劑合成著色料礦物油香料和氧化防止劑,所以可以方心使用。






沐浴泡沫 Baby Foam Soap



這枝沐浴泡沫和我們正在使用的另一品牌設計相若,都是按下頂部就直接出泡泡,非常方便。把沐浴泡沫加入水後就可替 TareBaby 洗澡,水沒有變得過於滑滑,而我們是沒有過水的。

用後 TareBaby 的皮膚都是清爽的,不會太乾,原來產品成份有具保濕功效的透明質酸,可以幫助鎖緊水份。







嬰兒洗衣粉 Baby Laundry Detergent



這包洗衣粉的包裝圖案很可愛啊!內裡附有一個膠匙方便量洗衣少的份量,剛開包裝時有一點點味道,但加入水中和洗完衣服後都是沒有味道的。

衣物洗後很乾淨,而且感覺柔軟,以後就不需要加柔順劑來洗衣服。









嬰兒護理膏 Baby Balm



 
小小的一瓶嬰兒護理膏可塗抹於全身,特別是手肘膝蓋和腳跟等容易乾燥的地方。它的質地比想像中杰身,但又很容易推開,感覺有點油油的,不過又談不上是笠。

我自己在手背上試用護理膏,塗抹過後一陣子,再摸摸手背,覺得有滋潤的感覺,但又不會覺得仍然是油油的。

我覺得這個嬰兒護理膏比較適合皮膚乾燥的人或是在冬天使用,而且一瓶就可以用於面和身體實在是很方便。






(照片是未推開護理膏前拍攝的)


更多地之鹽產品的介紹 (日本網站)http://www.chinoshiosya.com/ecshop/products/list.php



6 則留言:

  1. 真係好幸運呀,不過我又怕比BB試咁多新野
    [Tareworker回覆08/08/2013 00:21:03]試太多新野都真係驚會敏感呀! 所以我都係選擇真係覺得岩用既先報名睇下抽唔抽到嫁呢~

    今次剛好婆婆O個枝沖涼泡泡差不多用晒, 而我又同TareBaby 試用過呢枝新既, 所以當係轉牌子咁.

    洗少我自己覺得冇咩所謂, 係大人同BB 既衫要分開洗咁.

    回覆刪除
  2. 包裝好可愛,果然係日本野!!
    [Tareworker回覆08/15/2013 22:57:35]係啦, 日本野你都好熟悉呢~

    回覆刪除
  3. 個Packing好吸引我呀~~
    [Tareworker回覆08/15/2013 23:01:35]日本野個包裝絕對唔馬虎 (我幾鍾意隻藍色), 真係好易跌錢, 之不過通常質素都唔差嫁呢~

    回覆刪除
  4. hehe, 我地都有試用呢隻呀...
    我覺得支泡泡好好用
    [Tareworker回覆08/15/2013 22:58:05]我都見你篇試用文, LITTLE K 好可愛啊~

    回覆刪除
  5. 支沐浴泡沫可以幫助鎖緊水份好似幾好咁喎


    [Tareworker回覆08/15/2013 22:57:47]係呀, 我覺得呢SET 用品幾岩冬天用~ 所以今次試用真係好實用呢!

    回覆刪除
  6. 做試用要寫用家意見比佢地嗎?
    [Tareworker回覆08/15/2013 22:56:04]O係BLOG 度寫試用文就得嫁啦, 我就寫O係Y BLOG 同MYBB.COM 度~

    回覆刪除

** 如果想收到電郵回覆,請按留言方框右下方的「通知我」。**

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...