2013年8月15日 星期四

{Baby} 近況.幾則

足足半個月沒有寫過 TareBaby 的東東 (試用不算啦),先來個速寫濕星東東。

準備換床
 
自從我由得 TareBaby 自己在床轉來轉去轉到睡著,她會先在我和老公的睡床睡覺,然後才過床去 BB
床,因為她轉身時好大動作,每每撞到睡不著。有時過床後她又再轉轉轉,結果又要返回我和老公的睡床才腄得著。

 
既然如此,我們打算早點替 TareBaby 換小童子母床,原本想買兩層的,不過度過位,細房放兩層子母床應該會有壓迫感,所以轉為買單層,而且會由四呎變三呎 (兩層多是上三呎下四呎),那麼細房仍然可放 TareBaby 的衣櫃。


昨晚付了訂金,希望快點收貨,到時再和大家分享。




 



便便訓練
 

之前 TareBaby 去便便的時間都是無定向風,但個多月前突然規律了一點,多是每日第一餐過後就有便便,所以公公婆婆就嘗試替 TareBaby 於第一餐後坐便盤,暫時成功率都有一半以上,其他可能是未準備好 TareBaby 就完成了任務。
 
我們週末揍 TareBaby 時也會和她一起坐便盤,因為 TareBaby 不肯瞓低換片片,所以現在便便後抹 pat pat 就簡單得多,不用如以往般打杖。


[貪得意買了橙色的乳牛坐便器,婆婆買傳統的只需十個大洋!今晚去取牛牛,希望 TareBaby 肯坐牛牛啦!]



 

拖手行
 

昨天打風,上午我返了娘家和她們去飲茶,因為難得平日可以見到 TareBaby呢!我在娘家時,TareBaby 拖著我的手行了十多步,我真的超高興!TareBaby 仍在學行,她會自己企起來不用扶東西走幾步,但還不算是懂得自己走路。若果她扶著圍欄或是有人抱著她的加拿大,她就會走得飛快。
 原來拖著女兒的小手走路真是很心甜的,TareBaby 你要快快學懂走路啊!


[TareBaby 與公公婆婆很親密啊!]





6 則留言:

  1. 拖著女兒的小手走路真是很心甜的,TareBaby 你要快快學懂走路啊!<=係呀。。。好窩心架,TareBaby 加油呀!!
    [Tareworker回覆08/15/2013 22:54:16]TareBaby 自己行會小心D, 而且唔會行太多步, 不過一有人扶住佢, 就係咁行行行, 當正自己真係行得好好咁...

    回覆刪除
  2. 隻牛牛...好搞鬼, 依家啲小朋友, 去廁所都去得好開心.
    [Tareworker回覆08/16/2013 12:50:32]我後來知道傳統O個D 十個大洋就買到, 就有D 後悔買牛牛, 因為要6X 蚊~

    唔知我個囡肯唔肯坐牛牛呢~ 聽日有得試!

    回覆刪除
  3. 拖手行街真係幾sweet架,不過肚b未識行就肯拖,到識行就成日想fing甩我地隻手無定向周圍走架
    [Tareworker回覆08/16/2013 17:15:25]咁我要拖多TAREBABY 幾次先得~

    回覆刪除
  4. TareBaby婆婆好後生呀
    個牛牛好得意呀,6x元,如果TareBaby肯坐都抵啦
    [Tareworker回覆08/19/2013 14:10:14]婆婆唔算後生嫁啦, 不過又未至於老咁啦~

    個牛牛便盤, 因為太可愛, TAREBABY 掛住玩呀... 要諗下計仔點令佢用先得...

    回覆刪除
  5. 係呀,個感覺真係好甜呀!
    同tarebaby一樣,係crib時轉吾到就喊醒,所以都打算買過張床比佢,不過而家就暫時用住張sofa bed先啦!
    [Tareworker回覆08/20/2013 13:51:54]我地買3呎床, 唔知tarebaby 會唔會覺得都係唔夠位呢? 佢訓覺時真係會郁得好勁嫁!

    間細房放4呎床就會細好多, 而且我地都想放番個衣櫃, 咁tarebaby 要習慣訓番定d 先得啦~

    回覆刪除
  6. 拖手仔,聴到都覺得sweet呀﹗我都好期待呀﹗
    [Tareworker回覆08/29/2013 13:28:01]快嫁啦快嫁啦~ 艾菲好快就會多個燒腩仔男朋友!

    回覆刪除

** 如果想收到電郵回覆,請按留言方框右下方的「通知我」。**

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...