2012年2月25日 星期六

{20w1d} 墟冚的散貨場

話說早前吉吉島感謝日,我和老公本來都打算週末來個逛街 day,所以就順道去看看嬰兒用品部。

到達後當然是人多車多 (BB 車和自備的購物車)我們先看了 BB 床和 BB 車,因為購物清單還未準備,大家都沒有什麼 idea。至於其他嬰兒用品,真是花多眼亂,種類多到數不清,看來之後要努力研究一下,那些才是我們真正需要的東西。

我們在店內閒逛時,看到有許多
EE 負責推銷各類貨品,她們可真是十分專業!每當有客人拿起某款用品時,她們隨即會背誦那用品的功效和購優惠等。當客人放下該用品,再拿第二款用品時,EE 又會開始背誦功效,雖然好像有點煩擾,不過我真想給一個讚,哈哈!









1 則留言:

  1. 莎拉蛋糕Sarah Cake2012年2月25日 上午11:38

    呢個2月尾及3月真係好多BB展呀, 我仲打算今日去荷花個BB展呢, 一定人山人海啦
    [Tareworker回覆02/25/2012 13:24:59]我上bk個forum, 都有人post o係荷花展買左d 咩同埋價錢, 如果你打算去的話, 去參考下都好呀!

    我地因為連要買咩都未諗, 入到場唔知做咩好, 所以冇諗住去呀.

    8 月應該都會有展覽, 或者到時先去, o個時應該坐完月了.

    回覆刪除

** 如果想收到電郵回覆,請按留言方框右下方的「通知我」。**

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...