2012年2月23日 星期四

{20w1d} 窩心的媽媽

標題所說的媽媽,是 TareMama,亦即是 Tareworker 的母親大人。

我和老公很早之前已商量過有小朋友後,會交由我的爸媽照顧。TareMama 曾替兩位姨姨照顧表弟妹,那時我正在讀中學,所以都知道 TareMama 的做法。加上我平時都常和爸媽溝通,相信我們不會因照顧小朋友的事情而把關係弄差。

上星期回家,TareMama 告訴我她的朋友正在修讀陪月課程,所以 TareMama 就請朋友幫忙找些營養湯水資料,我聽後真的感到很窩心

TareMama 說當年照顧小朋友的經驗可能到現在已有點不合時宜,所以要找些新的資訊增值一下。近來收到的初生嬰兒護理手冊,我讀完後都會帶給 TareMama 參考。

之後我還和 TareMama 說笑道,那大家一起做新手媽媽 / 婆婆吧!





4 則留言:

  1. 你媽媽真係好好好好好呀!
    我諗起我一個fd, 個小朋友比奶奶湊, 但奶奶只係用佢當年湊自己仔女的方法去湊個孫, 但新抱點講, 比書佢睇, 佢都唔肯睇. 最後兩個鬧得好薑. 當然, 可能兩方面都會有啲責任, 我做旁人唔comment得咁多.
    但睇到你媽媽咁開明, 咁明白事理, 咁進步, 我都替你開心呀!
    [Tareworker回覆02/24/2012 23:04:00]我諗媽媽冇咩因為我有左bb而變得好緊張, 佢叫我樣樣都順其自然, 唔好咁大壓力. 仲有樣樣都食, 均衡營養就ok, 呢個我最buy!

    我聽到佢問朋友揾營養湯水資料, 真係覺得好warm 呀, 媽媽仲話, 我想o係自己屋企, 定係娘家坐月都ok, 佢冇所謂~ 有家人support 真係好重要, 所以我而家都冇特別諗到時生左, 又或者返工要點點點, 到時先算啦~

    回覆刪除
  2. 你媽咪真係好好呀...佢一定會好鍚個孫架哩...
    [Tareworker回覆02/27/2012 23:44:40]我媽咪本身都好鍾意小朋友嫁, 好耐之前佢幫兩位阿姨揍表弟妹, 所以我知我媽咪o個套係保護而唔係溺愛, 不過就要媽咪幫手教下小朋友既自理能力啦~

    回覆刪除
  3. 好勁呀!!!俾一萬個讚你媽媽!!!真係好溫暖呀!!!^^
    [Tareworker回覆02/28/2012 19:15:27]我都覺得好warm 呀~ 同埋媽媽肯接受都野, 大家溝通都易d, 唔洗咪大家一齊學啦~

    回覆刪除
  4. 你媽咪真係好, 我媽咪一定唔會聽我講架... 更加唔會去自我增值!
    [Tareworker回覆03/06/2012 21:46:31]或者遲D 你大肚, 你媽媽都會一樣呢~

    我都幾慶幸媽媽咁好, 又肯學新野, 我自己都冇咁積極呀.

    回覆刪除

** 如果想收到電郵回覆,請按留言方框右下方的「通知我」。**

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...