2011年7月1日 星期五

{Honeymoon} Thank you card to bridesmaids & groomsmen

把這篇放在 Honeymoon 是有原因的,不過最後我的如意算盤還是打不響,有點失望啊!

事緣我在離港前發了個電郵給各兄弟姊妹,問他們的郵寄地址,打算之後以明信片代替感謝咭,寫下我和老公的答謝說話。用文字表達,我絕對可以比說話肉麻十倍!

除了兄弟姊妹,我們還寄了明信片給姐姐姐夫、妹妹的男友和家人,內容都是感人肺腑的 (…)


Honeymoon 回來後的一個月,我不時都會問家人有否收到明信片。直至有一天我收到一位姊妹的電郵,說很意外收到我的明信片,不過除了她之外,就沒有其他消息。隔了幾天,妹妹說男友也收到了我們的明信片了,可是娘家那張就繼續失蹤。


再過多一陣子,我索性總結一下收到明信片的人數,答案是「二」,即是十二張明信片只有兩張能夠排除萬難落入幸運兒手中!可憐的我當初只顧點算人數,就連自己那一張都忘了買。


天啊!我的謝咭竟然寄失了,真是無奈老公說,或許十年八年後,它們換了另一個政府,消失了郵件會被從新投遞都說不定。


之後姊妹和妹妹替我 scan 了那兩張明信片來留念,大家知道我去了什麼地方 Honeymoon 嗎?提示在這兒,下一篇會有另一個提示,大家要密切留意啊!










3 則留言:

  1. 莎拉蛋糕Sarah Cake2011年7月2日 上午11:47

    好想知係去咗邊度honeymoon呀,,,唔通係morocco?!
    [Tareworker回覆07/02/2011 11:57:00]近啦近啦, 不過唔係 morocco 呀~ 好快會開估嫁啦~

    回覆刪除
  2. 唔好咁灰心 ~~~可能仲未收到姐 ~~~
    [Tareworker回覆07/03/2011 23:50:00]寄左都半年啦... 我諗真係寄失左lu... 都無辦法啦~

    回覆刪除
  3. 呀...係喎...做咩我成日以為你係去韓國honeymood, 仲猶疑點解韓國啲郵遞咁差...見到撒哈拉, 我就記得. 咁就真係好有可能會寄唔到, 又或者要等好耐好耐了.
    [Tareworker回覆07/05/2011 13:56:00]我諗最大機會係... o個度既郵局只係做1-2成既工作, 所以佢地見有12張明信片, 就幫我地寄2張... 其他既, 唔知佢地會點處理呢!?!

    回覆刪除

** 如果想收到電郵回覆,請按留言方框右下方的「通知我」。**

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...