2011年5月23日 星期一

{大日子} 粉紅色的婚紗鞋

我的個子很小,所以平常多會穿高鞋跟上班,兩至三吋高的鞋在我的鞋櫃裡佔較多的比重。所以,在結婚當天穿一整天高跟鞋,對我來說沒有什麼問題。我所注意的,是那雙鞋之後能否變成我平日會穿的上班鞋。

婚前我沒有特別去搜尋婚紗鞋,因為家中已有若干雙全新的高跟鞋,用來襯婚紗或晚裝應該都會找到合心意的款式和顏色 (我有一個很壞的習慣,就是買回家的東西會放一陣子才用…)

直至有次和媽媽姐姐逛街,我在一間小店裡看到這雙粉紅色高跟鞋,就覺得非買不可!愛她款式夠簡單,露趾款夠女性化,閃邊夠高貴,絕對可以上班時穿著,最最最重要是有折扣!

(這些理由,不就是我平常買高跟鞋時心裡所想的嗎?)


(Photo by Stanley)

結婚當天我穿了這雙鞋襯紅色敬茶裙和婚紗其實我穿了婚紗是完全看不到鞋子的,因為婚紗款式有少許拖地,無論我怎樣走,鞋子都不會露出來

婚後這雙鞋一直都在鞋櫃裡等待著,下星期我應該會把它穿上,到時會否想起這雙就是我的婚紗鞋呢?(又一個謎)






2 則留言:

  1. 好靚WOR~~~
    [Tareworker回覆05/30/2011 09:20:00]Thank you so much!!!

    回覆刪除
  2. 我都好鐘意著高跟鞋 .. 但最怕係刮腳 ..
    所以大日子我都係搵番平時買開既店買鞋 … 唔敢試新店 .. 以防刮腳呀 !
    你對鞋真係好靚呀好高貴呀 !
    [Tareworker回覆06/30/2011 17:13:00]印象中我冇咩刮腳既問題, 好似著咩鞋都唔刮腳的~ 可能我對腳 d 皮生得厚
     
    呢對鞋既優點係返工著得, 因為唔太似婚紗鞋.
     
    唔知點解, 而家著返工, 覺得對鞋都幾高, 同埋著成日真係好累啊... 唔知點解結婚o個一d 都唔覺既?!?!
     
     

    回覆刪除

** 如果想收到電郵回覆,請按留言方框右下方的「通知我」。**

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...