2013年7月29日 星期一

{Baby} 寫真.我今日係主角

繼上篇生日飯之監犯裝,今篇就輪到寫真出場。

分享前先談談帝苑酒店的 lunch buffet,我是抱有期望去吃這個 buffet 的,因為看到網上食評不錯,而且自助午餐都有長腳蟹提供。

到達後我們被安排坐在門口附近的位置,桌子排得很密,進出都要小心以防撞到其他食客。可能有對上一次去喜來登酒店吃 tea buffet 的經驗,論環境帝苑酒店只是一般,食物種類與精緻程度都不及喜來登。而我喜愛的頭盤沙律剌身凍食和甜品的種類都很少 (少得有點難以選擇…),就連水果都只得三數款 (雖然有少見的紅毛丹),反而熱葷就有一點點驚喜,味道很好,還有即製串燒。




我喜歡與家人一起去吃自助餐,因為覺得很 relax,而且大家可以邊吃邊傾偈,又會和 TareBaby 玩玩抱抱 (媽媽借機躲懶)。今次 TareBaby 已能夠吃少部份 buffet 的食物 (麵包、蒸魚、水果、雪糕 吃了一啖),不再是有得睇、無得食!

要再次多謝姨丈拍攝的照片,和姨媽姨丈去街街就可以影靚相,媽媽爸爸連相機都沒有拿出來啊!


TareBaby 的招牌揮揮手

碌紅毛丹 ing

Bazzar 血拼後再去嘆杯野飲


同姨媽玩膨膨槍

自我沉迷於於膠匙中。。。

一九分界最可愛~




ee 偷拍,照片看來很自然呢!(媽媽自我陶醉中。。。)

5 則留言:

  1. tarebaby好似你,都係咁中意笑呀!
    [Tareworker回覆07/30/2013 13:09:43]tarebaby 真係一個愛笑既bb黎嫁!

    唔知係咪而家大個左少少, 近排學識一唔高興就怪叫同喊, 要認真諗諗點應付先得... 所以呢, tarebaby 唔笑既時候係好奀皮嫁~

    回覆刪除
  2. 愛笑的baby, so sweet!!
    同屋企人朋友一齊真係可以休息一下。。。偷吓懶!嘻嘻
    [Tareworker回覆07/30/2013 13:11:18]因為tarebaby 鍾意笑, 所以tum 得我屋企人好開心~

    冇錯呀! 同屋企人出街食飯, 可以偷懶一下, 所以黎緊我地又打搞姨媽屋企, 呵呵呵!

    回覆刪除
  3. TareBaby 好可愛呀
    [Tareworker回覆07/30/2013 16:48:03]tarebaby: 多謝ee!

    回覆刪除
  4. Tarebaby淨係笑容搭夠依下都最可愛啦!
    哈哈,我都記得有次帶肚B join老公朋友聚會,大家都傳閱肚B,我地就可以偷懶食野
    [Tareworker回覆08/02/2013 01:20:51]傳閱肚B=> LIKE!

    肚B 叻囡喎, 唔怕生寶~

    回覆刪除
  5. 而 家 tarebaby有 得 睇 有 得 食 樣 樣 都 有 佢 份 囉 ~~
    連 睇 相 都 手 指 指 參 與 埋 一 份 ~~
    [Tareworker回覆08/07/2013 13:09:59]咪係LAW, 人細鬼大~

    上星期六同公公婆婆飲茶, 我同TAREBABY 換左件新衫, 又穿左條似牛仔褲既棉褲, 婆婆話TAREBABY 而家唔係BABY啦, 係個女仔LU~

    回覆刪除

** 如果想收到電郵回覆,請按留言方框右下方的「通知我」。**

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...