2013年6月10日 星期一

{Baby} 感受.2013 母親節

[這篇 blog 遲大到呀!但係唔 blog 又唔想呀,因為紀錄左 TareBaby 既一個成長指標。]

每年母親節父親節我們都會和大細姨家庭一起慶祝,今年母親節我們就打搞大姨,去了她家中開大食會兼大肆搗亂。

是日最搶鏡非 TareBaby 莫屬,因為她在媽媽們切蛋糕拍照時自動自覺揮手,謀殺了不少 SD Card 的記憶。Tareworker 買了大大粒士多啤梨給大家做飯後果,TareBaby 吃時又擺出港女十式的嘟咀樣子,逗得大家十分高興。自這次嘟咀後,TareBaby 就懂得用飲管飲水,Yeah



母親節正日我們一家三口沒有特別節目,只是去了食 tea 和午睡至七八點。食 tea 時我們給 TareBaby 坐在餐廳的 high chair 上,第一次在餐廳坐 high chair TareBaby 起初有點不自在,可能因為沒有腳踏,兩腳凌空不太習慣,但之後就漸漸 ok 了。


老公說 TareBaby 長大了,可以自己一個坐。雖然她會抺枱反碟搶東西,但不用我抱著她吃飯已經好多了。TareBaby 也會八掛眼定定地望著其他食客,令別人不好意思要和她打招呼 (這個情況從細細個帶她出街時已出現,她望著陌生人不會哭,但別人主動逗她玩就會哭!)

除了第一次在餐廳坐 high chairTareBaby 也第一次坐足全程,原來這感覺是很好的!





記得有次和 6299 出街吃飯,99 說和 TareBaby 出街很麻煩。Tareworker 不會這樣想,因為我很珍惜一家人相處的時間 (大家記得我是 weekend mother 嗎?),而且和 TareBaby 去街是我們的節目,我和老公時刻都期待和 TareBaby 去街去玩。

我媽媽替我們揍 TareBaby,她說她的責任是要令 Tarebaby 吃得飽穿得暖睡得好,其他如去街學東西就是我們的責任,這點我十分同意。所以我不會因為要準備一堆東西而不和 TareBaby 去街,上餐廳會點一兩道 TareBaby 可以吃的菜讓她能和我們一起分享。
雖然身軀是疲累的 (哪有 mama daddy 不疲累?),但心情是高興的,回憶也是這樣累積下來,這就是做父母應該做的事情。




8 則留言:

  1. TareBaby好叻呀~識得一影相就揮手
    [Tareworker回覆06/10/2013 20:58:30]TareBaby 而家好似一位親善大使, 出街會同唔同人打招呼, 不過MAMA 大部份都唔識既...

    回覆刪除
  2. 影相揮手真係好可愛﹗
    我都覺得小朋友成長嘅時間眨眼就過,做媽媽唔可以因為辛苦就懶唔帶佢四圍玩,咁會令佢嘅童年少咗D開心回憶
    [Tareworker回覆06/11/2013 02:03:16]TareBaby 係懶叻同人揮手, 佢選人揮手嫁, BB 同小朋友係首選, 成個親善大使咁~

    回覆刪除
  3. 雖然身軀是疲累的 (哪有 mama daddy 不疲累?),但心情是高興的,回憶也是這樣累積下來,這就是做父母應該做的事情。--> 完全認同﹗

    雖然攰,但實在係可以參與佢地成長,我覺得係超值
    [Tareworker回覆06/11/2013 13:20:32]係呀, 尤其係我同老公都係得weekend 陪tarebaby, 梗係要安排d 活動大家去玩嫁啦, 好彩tarebaby 雖然係婆婆公公揍, 但係唔會認我地, 我地去到婆婆仲好開心添~

    如果佢認我, 我諗我會傷心到喊 (細細個會認daddy 的, 而定唔會lu)

    回覆刪除
  4. 做了媽媽後,每天都好累,但點累都好同自己bb 一齊玩。

    我好少帶南瓜仔出街食飯,睇黎我要試多d
    [Tareworker回覆06/13/2013 13:43:14]平日tarebaby 最多都係同婆婆公公去食早餐, 比較少出街玩, 所以我地weekend 通常會安排一日駕車去第2度, 商場或者公園咁, 當係大家既節目.

    反而食物方便, 我地都真係好依賴婆婆公公, 而且出得街都係飲奶多, 所以你為南瓜仔準備既食物, 我地dd 都做唔到呀!

    大家o係唔同地方發功, 南瓜仔大個d, 都會慢慢習慣去街食飯的, 反而係我地d 大人要習慣呀 (習慣呢hea 地出街!)~

    回覆刪除
  5. 查媽【美子】2013年6月13日 下午5:06

    我地weekend mama 每星期得兩日對住BB, 真係好珍惜架~ 我媽有時會話我安排得太多節目, (因為有次一日去3場) 哈哈~ 話驚阿B頂唔順~
    [Tareworker回覆06/13/2013 21:30:44]有次TAREBABY WEEKEND 返到黎訓得唔多, 中間我地又出左街, 星期日晚返到婆婆公公度, 佢由9PM訓到第二朝! 平時冇12點都唔會訓嫁嗎...

    婆婆星期一打比我, 佢話公公問個孫囡係咪兩日冇訓過覺...

    回覆刪除
  6. 雖然身軀是疲累的 (哪有 mama daddy 不疲累?),但心情是高興的,回憶也是這樣累積下來,這就是做父母應該做的事情。<===係呀。。點累都要陪住佢
    [Tareworker回覆06/16/2013 22:49:02]係係~ 我真係星期一就散晒, 所以公公婆婆揍到5日真係好勁~

    回覆刪除
  7. 小朋友出街係煩,但係唔通困住佢係屋企咩??小朋友都要出下街望觀察下其他野!!怕麻煩就唔會生,生得就唔可以厭煩!!真係估唔到你6299咁樣!!一.一"好彩唔洗佢地湊!!
    [Tareworker回覆06/26/2013 19:41:26]係呀, 我地而家都慣左要執野出街, 有時打比佢地叫佢地一齊去街, 佢地9成都推, weekend 飲茶都係我地叫嫁咋...

    回覆刪除
  8. 哈哈...兩個懸空, 跟住佢就會勁踢, 然後坐對面果個就慘了! XDDD
    [Tareworker回覆06/26/2013 19:42:09]佢對腳仲係好短, 踼唔到對面住, hehehehhe!

    回覆刪除

** 如果想收到電郵回覆,請按留言方框右下方的「通知我」。**

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...