2011年10月9日 星期日

*9/10/11* 伯大尼 x 大會堂美心

[這篇是關於婚禮 / 婚宴地點的啊!]

 
昨天是好友的大日子,其實他倆早於八月底時就註冊了,地點是伯大尼教堂

若非之前看過 blog 們在伯大尼註冊的文章,我完全不知道有這個非教徒可借用的教堂
(
真失禮…)。對於我來說,伯大尼的地點較為偏遠,但出席好友的結婚註冊儀式,遠一點都沒有所謂。

[沒帶相機,只用手機拍了數張照片]




我覺得伯大尼的內部面積較小,若是至親好友觀禮的話,感覺就很 close,很喜歡這種感覺。註冊當日是個大晴天,陽光經彩色玻璃窗滲入教堂,有充足光線拍出漂亮的照片。


***
 

婚宴是在中環大會堂美心舉行,晚上近八時我才到達附近,突然路癡上身,忘了入口在那兒。幸好到達後還有半小時才準備開席,未至於遲到。
[美心的裝修不錯,和 backdrop 也相襯]




婚宴後部份司儀安排賓客到台前和新人合照,好友和我說的第一句是:不好意思,沒有時間和你談話。」真傻!我當然不會介意,大家都知道結婚當天是多麼忙碌,出席好友的婚宴就是希望見證他倆重要的一刻 (當然還要沾染幸福的氣息),地點食物等對我來說都不重要
祝您們新婚快樂,永遠幸福,生意興隆!



3 則留言:

  1. 我個陣婚禮攝影師都係呢到證婚丫!!佢都有邀請我去,不過真係太遠了!!所以無去!!
    [Tareworker回覆10/11/2011 17:43:56]都真係幾遠嫁, 不過我o個日先去瑪麗探病, 再搭幾個站巴士去觀禮, 所以都ok 啦~ 同埋好朋友註冊結婚, 我自己都想出席的~

    回覆刪除
  2. 我上星期和同事LUNCH都係哩間美心呀,哩間好光望到外面好靚靚哩...不過對我們親友來講中環真的太遠了..我都聽過伯大尼啊...原來可以不是教友的....都好靚呀...
    [Tareworker回覆10/12/2011 09:21:46]我都覺得中環大會堂美心既裝修唔錯, 我最怕就係太俗, 堆砌到好grand 既感覺.

    伯大尼我都係第一次去, 聽覺租場都有d 限制嫁, 一夠鐘就清場, 門都關埋. 同埋由於唔係太大, 多親戚朋友就未必岩啦. 不過就真係幾靚~

    回覆刪除
  3. 我之前都想BOOK伯大尼, 不過FULL得好得人驚架!
    [Tareworker回覆10/15/2011 18:24:32]我都係見到blog 友寫既文章先知有呢個地方呢, 不過地點太遠, 所以應該都唔會諗.

    回覆刪除

** 如果想收到電郵回覆,請按留言方框右下方的「通知我」。**

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...